lördag, maj 31, 2008

ice cream yo!

jag har planer på att dra igenom hela gunnarssons glass-sortiment i sommar. jag har kommit ganska långt faktiskt, fast jag hoppas på att det dyker upp nya smaker hela sommaren för glassen är verkligen fantastisk. än så länge har jag ätit smakerna saffran, cappuccino, mangosorbet, after eight och kokos. vi gör en topplista där 5 är högsta betyget.



1. mangosorbet (4,7) helt sjukt fantastiskt god. det går inte att beskriva med ord.

2. saffransglass. (4,0) härlig saffranssmak som jag kan tycka blir lite väl stark efter ett tag.

3. kokos (3,9) du måste gilla kokos för att upskatta den här. fin kokos och vaniljsmak.

4. after eight (3) stark mintsmak, kändes som jag borstat tänderna. vet inte om det är ett bra betyg egentligen.

5. cappuccino (2,8) jag älskar egentligen kaffesmak på allt men den här gick mig förbi, minns knappt.

Inga kommentarer: