torsdag, maj 14, 2009

chicago.

nu har vi varit i chicago i tre harliga dagar. forsta intrycket var ju sadar men efter vi utforskat staden lite narmare (och akt utanfor loopen) sa upptackte vi att staden var mer an bara en fin skyline. solen sken igar och vi spatserade clark street ner och hittade fina second hand butiker och valdigt bra matstallen, t.ex. sa hittade jag den godaste cupcaken ever! chocolate raspberry, jag svimmar. vi turistade lite genom att ta en battur langs chicago river som var inriktat pa arkitekturen i chicago. valdigt intressant sa gor det om du kommer hit! det ar varsta kon efter mig har sa jag maste kila men imrogon gar taget till san francisco. det tar tva dagar och ska vara helt fantastiskt sa jag ser fram emot det. vi hors nar jag ar i san fran.

Inga kommentarer: